fredag 27 maj 2011

Vad händer...

.. ja vad är de som händer egentligen.. Jag har ju varit väldigt frånvarande senaste veckan, ja kan inte riktigt prata om de känner jag även om ja skulle vilja tala om exakt in i minsta detalj vad som händer just nu i mitt liv..
Jag kan iallafall berätta att jag numera är arbetslös.. Och allt detta är ingen rolig historia men ja kan säga att jag har blivit anklagad för stöld bland annat och detta gör mig självklart förtvivlad. Jag har blivit anklagad för att försöka stjäla en pojkvän en gång i tiden vilket inte heller va sant, ja säger bara det att oavsett vad man blir anklagad för så är de samma skit alltihop. De är det värsta ja vet med oärliga människor som hittar på saker för att rädda sitt eget skinn, lögner överhuvudtaget, folk som aldrig tänker sig för innan de slänger ur sig saker..

När jag va liten råka jag få med en penna hem när jag följde med min stora syster på stan med sina kompisar.
Denna penna hemsöker mig fortfarande och ja mår dåligt så fort ja tänker på den. Jag va nog kanske 8år då och idag är ja 24år och ja minns hur min mamma och hennes sambo skrattade åt mig när ja kom hem o grät för ja hitta pennan i väskan..

Allt detta har gjort att jag inte kan sova om nätterna, har ingen lust att kliva upp på morgonen alls, ingen matlust eller lust med något överhuvudtaget.. Jag mår riktigt skit helt enkelt..

4 kommentarer:

  1. Nej men hallå in the hood, vad händer :/ skriv mail om du vill prata av dig, alla lägen!!! <3

    (jdblogg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  2. När jag var liten blev jag anklagad för att ha stulit några godisar. Oskyldig som jag var började jag gråta och fick då höra att "skyldiga gråter". Galen värld.
    Kram

    SvaraRadera
  3. ursäkta att jag inte hunnit svara ditt mail (vet inte om du väntar något) men jag har så fullt upp med sommar, skolarbete, och allt :)
    men jag har läst det!

    ja visst är det väl härligt med slappa dagar i solen :D

    SvaraRadera