torsdag 19 maj 2011

Too mucho!!

Klockan är skit sent o ja kan inte soova.. Jag har alldeles för mycket som snurrar just nu.
Jonas födelsedag ska firas på lördag o han läser ju inte min blogg så de ja kan säga än så länge är att de inte kommer bli som han tänkt. Detta får mig o då magsår eller nåt.
Jag ser förjävlig ut och imorn kommer de säkert bara se värre ut eller nåt. Ahhh ja får ont i hjärtat typ av allt skit som är just nu. Mycke o tänka på men inget ja kan ta upp direkt.
Ser fram emot o vara barnvakt imorn iallafall till lördag. Hoppas bara inte den lille skiten smittar mig med nåt för de brukar han göra när vi är barnvakt. Men ja älskar ju honom ändå så klart.
Och de är inget med honom o göra som är besvärligt nu alltså.
Har haft ett mindre roligt samtal idag som känns skit jobbigt faktiskt men de kan ja som sagt inte prata om. Men de grunnar ända in i min lille hjärna tyvärr och inatt blir de nog inte mycket till sömn. Ja skulle vilja skrika lite känner ja så kanske de känns lite bättre o ladda upp batterierna igen eller nåt. Vi får se vad som händer o fötter liksom.
Nehe försöka måste ja, sova alltså. Tack o hej leverpastej


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar