måndag 16 maj 2011

Shopping!!

Ja behöver verkligen handla lite nya kläder. De känns som att de är dags o plocka undan "vinter garderoben" o dags för lite leggins osv men kul o försöka hitta lite snygga tjockiskläder då. NAE!!

Kände mig lite taggad förut o såg fram emot o köra ett pass imorn men så kom ja på att fasen ja jobbar ju så de går ju inte. Men så hade ja kollat fel o då blev ja glad men så blev ja ledsen när ja såg att passet började för en kvart sen.. Så då blev ja ledsen igen. Men ja hoppas ja kan köra på onsdag istället.
DE ÄR DAGS NU!!

Fick låna en bok av syster idag om LCHF.. De gjorde nog att ja fann lite ny inspiration faktiskt.
Ja har ju alltid haft ett stort intresse för mat men sen ja flyttade till Söderköping så har ja inte haft ett trivsamt kök o inte haft lust o baka eller fixa med storkok osv. De behövs verkligen en ändring där o när de är löning ska ja stor shoppa i mataffären
vilket ja verkligen ser fram emot.
Känns faktiskt kul o försöka testa på de här ett tag nu. Kul kul!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. jag behöver också nya kläder :O
    du kan ju handla där du jobbar? ;D haha värsta smart!

    jag vet inte om jag hinner med en stadsvandring, åker ju med mor & far i bil så vet inte hur sugen dom är på't :)
    kanske går vi till glassbaren (fast jag kan inte äta glass, buhu) men överlever :P

    SvaraRadera
  2. Just Dance vet jag faktiskt inte riktigt vad det är, hahaha för det är första gången jag ska dit, men som jag förstått det så är det ett danspass med olika stilar :) Så det ska bli riktigt kul!

    Burnout det är en intensivpass med olika övningar. Där målet är att förbränna så mycket man bara kan!! Det är allt från boxning till övningar med hantlar, stång osv. Riktigt jobbigt men riktigt jävla kul, man känner sig as duktig efteråt!! :)

    SvaraRadera
  3. SJÄLVKLART!! :D I morgon strax efter passet uppdaterar jag direkt!!! :D kram

    SvaraRadera
  4. ja OM jag kommer in på skolan finns det massor med tillfällen för att umgås ;D
    alltså OM, men det gör jag nog inte :/

    SvaraRadera