tisdag 17 maj 2011

Work Work!!

Nu är de en timme kvar tills ja ska öppna butiken. Eftersom jag va tvungen o åka bort tre dagar förra veckan så är C ledig idag.
Inte lika kul o jobba själv men men. Verkar som vi får lite dåligt väder idag :(.

Det finns en grej som ja HATAR o de är när man tycker synd om sig själv. Tyvärr har ju alla såna dagar ibland o även om man säger att man inte gör de så gör man nog de innerst inne ändå.
Jag har varit ganska deppig sista tiden och fasen va arg ja blir på mig själv då. Och nu är ja i förbannad stadiet istället och hoppas de håller i sig.

Idag kommer ja gå runt o tänka på en fantastisk tjej. Som är en jätte insperationskälla för mig.
Hon har en viktig dag framför sig och ja hoppas hoppas hoppas verkligen att de går bra för henne idag. :)

Har ja tid över idag så ska ja försöka planera lite inför resten av veckan. Men nu måste ja försöka snygga till mig lite o dra mig mot en lååång dag i butiken ;)

På kylen..


Dessa har ja klistrat upp hemma nu för o inte glömma bort :)


Hall spegeln..
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar