söndag 15 maj 2011

Motivation zero!!

Jag vill jag vill jag vill!!!
Ja har så mycket drömmar, barn, hus, kunna gå in i en affär o bara utan problem plocka fram en outfit o den sitter som en smäck.
Jonas säger jämt "du vill så mycket" men va fasen självklart vill ja vara frisk o hälsosam.
Jag tänker så ofta på förr när man gnällde över sin vikt o ja tyckte inte att ja passa i nåt o så drog min bästa vän med mig ut o skulle shoppa kläder o hon plockade åt sig grejer som ja skulle testa. Små storlekar som ja tänkte att de kommer ju aldrig gå ändå men de gick o då fick man väl en knäpp eller nåt. Man sluta äta för att man ville bli mindre. Ja kunde ligga hemma från skolan för ja hade ingen energi o mådde så dåligt.
Nu skulle man inte kunna klara de, försöker ja svälta mig så blir ja knäpp alltså. Men ja blir så less på o inte veta va man ska äta. Ja behöver ett schema o gå efter med tider o va man ska stoppa i sig liksom. Det är hopplöst o man blir bara skit deppig liksom.
Jag behöver kunskap!! NU!!

Jag har ett gym kort men ja kommer aldrig dit längre. Ja skäms så mycket så ja vågar inte gå in i styrketränings rummet. Håller mig på gåbanden men inte ens där kan man slappna av.
NORMALT ELLER?!
Ja ska absolut inte skylla på Jonas men de skulle va lite lättare om han va lite motiverad men han vill bara köra svältar metoden för han tycker de är de enda som funkar. SUCK!!



BIKINI SKULLE JA VILJA GÅ I UTAN O SKÄMMAS! ! ! !
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. känner igen mig massor i det där, man har sånna dagar när allt kommer.
    du måste försöka tänka att det kommer en dag du kan göra allt du vill, shoppa vad du vill :D det vet både du och jag!

    har inte kommit in på skolan, men ska på en intervju :) hehe.

    SvaraRadera