måndag 25 april 2011

Nu jävlar!

Dagen börja med en enkel god frukost.



Igår hände nada, de va såå tråkigt. Ja fixa lite på balkongen o tejpa upp lakan så ja kan ligga i solen utan o bry mig om grannarna. Men de kom ett bi så ja sprang in precis så ja hann klart. Men ja hann ju aldrig sola..suck!
Men ja har länge velat cykla o de har inte blivit av o min käre vän o kollega har ju satt igång o tränat inför tjejvättern så de får mig lite pepprad. Så de enda ja tänkt på typ är att ja idag ska cykla till mor som vi ska till idag för påskmat. De ska va ca 2 mil dit och med bil går de rätt fort så de känns inte så långt. Men men cykla är ju lite annorlunda höhö..
Ser väl egentligen fram emot o bara få ta de i min egen takt o bara de här med egentid ska bli skönt. Hoppas ja klarar de. Ja ska ju liksom cykla hem igen också o de är väl de som oroar mest. Kommer nog inte va lika taggad på hemvägen. Ja ska snart dra mig :)
LYCKA TILL ANGELICA!!
Tack tack :s
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar