måndag 25 april 2011

Idag va..

Jävla helvetes backar då!!
Ja fick ju vända efter ca tre kilometer. Solen gassa som fasen i pallet, mitt knä ville inte mer.
Ni kanske tycker de är dumma ursäkter men de skiter ja i ;p.
Ja är stolt att ja ändå cykla så pass långt innan ja vände men ja tog en omväg så blev de ca 7,2 kilometer.
Sen efter ja gjort mig vårklädd så bar de av i Our mean machine och åt lite påskmat hos mamma. När vi kom hem så blev de ett varv med Bulten sen justera vi sadeln lite och cyklade till Mem.
Det vart som en ny cykel o ben o knä vart glada. Det va jätte härligt! :)



Ja va tvungen o stanna på hemvägen o ta ett foto.
Denna resa blev ca 1,6 mil så ja är rätt nöjd över dagen ändå :).
Imorgon är de öppning som gäller o de ser ja fram emot tror ja. Vi har MASSA varor o ta hand om och de är bara kul. Då kan vi uppdatera bloggen o facebook så folk får se vad vi fått in :) kul när de är mycke o göra :).

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. det är bra att du gör det du orkar, blir det mer kanske det inte är kul :)

    dom stora målen äter man 2,5 dl säger dom, jag mäter typ aldrig. men tror jag äter för lite typ ofta :P hehe

    SvaraRadera
  2. Åh, jag vill också ut och ta en cykeltur :)

    SvaraRadera