fredag 18 mars 2011

Work Work!!

Ja måste säga att det ska bli ganska skönt o byta karriär nu.
Jag jobbar min sista helg och de ska bli såå sköööönt. Jag kommer sakna dom boende jätte mycket men ja kommer ju träffa dom ändå. Ja ska försöka hälsa på ibland när ja vet vem som jobbar :P. Även en del personal kommer ja självklart sakna. :)
Och de är ju så kul o jobba på sommaren men de här andra är ju faktiskt en dröm ja har o den chansen vill man ju absolut inte missa. Så för dom som inte vet än så har jag fått jobb. Jag och min käre vän/kusin C ska sköta om en butik. Vi har nog inte fattat de än tror ja men de kommer bli skit kul. Jag har ju jobbat i butik förut o ja tror inte detta blir lika jobbigt för kroppen som de va. Även om de kunde kännas tungt ibland så va de så himla roligt och ja tror detta kommer bli hundra ggr roligare. Jag längtar massor!! :D Mer om nya jobbet kommer senare ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar