fredag 18 mars 2011

Vetrinärsbesök o Rensning

Igår blev jag både besviken och glad. Vår nya vetrinär som även är Bultens doktor för några år sen är jätte bra och ja är så glad att vi bytt tillbaka till henne.
Hon titta på honom o klämde o kände o berömde hans fina tänder vilket ja blev glad o höra. Inte så glad o få veta att dom förra doktorerna inte ens skrivit ner hans provsvar i journalen eller ens tagit alla prov dom behöver ta. Men nu är nya prov tagna så ja borde fasen få tillbaka pengarna ja betalat egentligen till dom jävla idioterna som jag litat på i nästan två år. Dom har höjt o sänkt hans medicin hela tiden men tyckt att de varit så konstigt att han ändå fortsätter o få anfall. Min stakkare lider ju o de är deras fel. Nu ska vi börja kombinera med sprutor och funkar inte de så blir det hjärnröntgen. Men doktor trodde inte de ska behöva gå så långt.
Jag hoppas de funkar och att han inte ska börja hata mig när ja kommer med sprutan varje dag.




Rensningen fortsätter o vi har slängt massa gamla papper o skit man samlar på sig. Usch!
Helst skulle jag vilja bara slänga allt i en soppsäck utan o kolla vad de är. Men men nu är de lagom ordning iallafall.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar