fredag 18 februari 2011

Inte nöjd

Jag känner mig inte nöjd över mitt inlägg "vem är jag" så de ska ja nog fylla på lite. Men jag bloggar ju mestadels från min telefon nu för tiden som nu tex så den updaten får bli vid ett senare tillfälle. :D

Lunchen va ju super god (tyvärr kommer den göra sig påmind länge) o nu "hänger" vi bara som vi brukar och diskuterar tatueringar för de blir ju kanske en snart :D
Jag vill ju bara tatuera mig om den har nån mening så de funderas o diskuteras för fullt.
Men vi får se.. ;)




JAG VILL HA MIN BIL!! Jonas har sålt sin o måste sno min till jobbet då eftersom de tar ca två min för mig o gå till jobbet. Men de är ganska tyst på jobb fronten för tillfället. Jag vill åka till min bästis i stan o hennes knasiga dotter. Och ja får nästan tårar varje gång ja träffar min syster son för vi träffas så lite. Han blir hela tiden större o pratar klarare för varje gång o ja vill bara krama om honom o inte släppa liksom.
Ja sitter ofta ledsen för ja skulle vilja träffa dom minst 1 gång i veckan.



Nehe nu ska vi daaansa!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: