tisdag 22 februari 2011

Babbel babbel..

Jahoop idag skulle man fått lite sömn eftersom det va dags o jobba natt. Igår hade ja ju sån huvudvärk så de va ju inte lätt o hålla sig uppe så sent som man kanske hade tänkt. Det hade ju varit lättare o sova idag då så klart men neeeej då.. Som vanligt så kan ja inte sova. Jag gick upp vid halv 12 och la mig igen vid ca ca 4 och vid halv 7 gav jag upp så ja kanske får en jobbig natt. Jag har ju lite grejer och pyssla med och ja kanske kan hitta lite mer o göra men ja har ju en till natt så ja vill ju ha lite o göra då med. Nu tänker ja på städning osv alltså.. Tagit med min dator och laddat med smallville om ja blir sysslolös. C och ja gick ett varv på dagen så de va den enda träningen för idag. Sen hjälpte hon mig lite med o fixa till bloggen.
Ganska tråkigt igentligen o jobba natt. Man orkar inte göra nåt o man har ingen o prata med. När man ringer gubben så har han sällan tid o prata o när han ringer så har inte ja tid. Men han lyckas alltid ringa när ja håller på o somna. Detta blev ett sånt där meningslöst babbel bara. Har absolut inget vettigt o säga idag! ;)
Jag hoppas iallafall att ja kan va med på Zumban på torsdag kväll.

Sann historia ;p
Två gubbar sitter och tar en kvällskaffe innan läggdags..
Gubbe 1: Vad röd rosig du är om kindera idag? Bekymrad..
Gubbe 2: Ja, jag tvättade ansiktet imorse med varmt vatten..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar