söndag 2 januari 2011

Shopping


Alla som verkligen känner mig vet nog att mitt största intresse är nog shopping. ME LOVE IT!!!
Idag mådde ja lite bättre så vi åkte in en sväng o skulle köpa en dammsugare. Vi visste vilken vi skulle ha så de skulle inte ta nån tid o allt vi skulle ha på maxi visste vi oxå men de blir ju aldrig som vi tänkt. Dammsugaren va slut.. Jaha suck. Skulle köpa kalender till min filofax o de fanns nada. Men de löste sig till slut. Jonas tyckte vi skulle titta in på onoff och där fanns min älskade dammsugare. TACK!! äntligen kan ja dammsuga.. Vi skulle också kolla servisen jag ville ha, så ja kunde önska mig de i födelsedags present men nej. självklart fanns de inte en ända kaffekopp kvar och endast två tekoppar med fat. Men förhoppningsvis kanske dom skulle beställa in nytt, dom skulle höra av sig men ja köpte de som fanns kvar.




De va en mysig dag med min älskade förutom att ja inte mår tipp topp än.
Sitter nu o fyller i de nya kalendrarna, kulkul! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar