torsdag 21 oktober 2010

Mhmm

Jaha då är klockan snart två och ja sitter o tittar lite på tv på jobbet. Jag är van vid att de blir mycket spring men de är väl för ja är mera van vid de konstiga ljuden. Ja tror på nåt sätt på spöken men kan inte förklara hur o ibland så kan ja typ spela upp mig själv men sen lugnar ja lätt ner mig igen. Som tur är ska man väl säga. Ja har sovit massa idag o gosat med bulten massa. Imorn hoppas ja på att inte förstöra hela dagen med o ligga i sängen. Ja är så trött på våran lägenhet, vill ha hus. Drömmen om hus känns väldigt långt borta. Vill inte flytta runt heller ifall ja ändå ska ha hus i framtiden, hatar flytt liksom. Vi har satt upp oss på väntelistan om o byta till större o de finns ju inget som säger att ja kommer trivas bättre i nästa lägenhet. De som är bra är ju läget. Snacka om ointressant men ja måste sysselsätta mig lite. Börjar bli uttråkad här o ja slutar runt 7.
Nu ska ja städa..

1 kommentar:

  1. sv: Va abra att jag kan vara till glädje för dig! hahahhaha, fast jag tyckte det var rätt roligt också! =)

    SvaraRadera