onsdag 20 oktober 2010

Jahoop

Telefonen ringde 20.50 från jobbet och dom undrade om ja kunde hoppa in o jobba för nattvakten dök upp sjuk o ville få in någon. Jag har varit uppe sedan klockan sex på morgonen för jag skulle in till sjukhuset så ja va redan väldigt trött då men ja sa ja. Vi bor ca 1 minut ifrån jobbet så de är ju väldigt skönt. Tiden går långsamt idag och ja har försökt dra ut på lite sysslor så ja inte behöver bara sitta o vänta. Idag är en så länge en extremt lugn natt o de boende verkar sova väldigt skönt. Jag kommer ihåg imorse när vi skulle upp att ja hela tiden tänkte att de skulle bli så skönt o få sova tidigt. De va svårt o komma upp imorse alltså. O ni anar inte hur ja längtar nu o få avsluta passet o hem i säng. De är väldigt bra o ha en iphone just när man jobbar natt för då kan man lätt hålla sig sysselsatt.
Nu är de bara fyra timmar kvar o ja går igenom hela tiden vad som ska göras så ja vet o försöker planera in allt in i minsta detalj.

Ja va ju som sagt på sjukhuset idag o gjorde ett ultra ljud för o kolla om ja hade stenar i gallan vilket ja inte hade men ja är inte orolig. Dom har nog snart kommit på vad de är för fel, hoppas jag.

Imorn blir de o sova MASSA för ja ska ju jobba en natt till.
Nehe nu ska jag nog fortsätta pyssla lite i köket tror jag. Finns ju alltid nåt o göra o de är ju bara positivt :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar