fredag 8 oktober 2010

Bulten




Min lille älskling är trött..


Han bara sover o sover o sover...
Jag har tänkt åka iväg i helgen för att komma bort från denna lägenhet och förhoppningsvis ladda mina batterier.
Det är väldigt deprimerande att bara sitta hemma hela tiden. Annars har man ju kunnat åka iväg o göra nåt men nu måste man ju hålla koll på honom hela tiden så vi vet hur vi ska ställa in hans medicin så han mår bra igen.. Det är väldigt jobbigt och ensamt o DEPRIMERANDE.

Skulle vara så skönt att ha en dags syssla. Kunna ha bulten på dagis och inte va tvingad till att vara hemma. Men sjuka hundar får nog inte vara på dagis. Det är dyrt också. Och vi är inte eniga om att hitta ett ställe han kan vara på på dagarna. Detta gör ju också så ja för tillfället måste kolla om jag har hundvakt innan jag tackar ja till att jobba förmiddag. AAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
ibland rinner de bara över....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar