lördag 11 juni 2011

Funderingar

Ja funderar på vad ja ska göra för att inte få så ont i knä, handleder med mera.
Ja funderar på om ja ska skaffa en ny blogg.
Jag funderar på vad ja ska göra i morgon.
Jag funderar på vart ja ska söka jobb.
Jag funderar på om jag ska ringa min gamla chef.
Jag funderar på framtiden.
Jag funderar på alla mina drömmar.

Aldrig att man bara kan få ha en lugn stund utan att man ska börja fundera över saker som är besvärligt.
Nu ska ja förflytta mitt feta arsle till bilen o åka iväg för en trevlig eftermiddag/kväll med systrar, grillning och en liten duracell kanin. Kanske att man tar ett dopp i poolen oxå men de får vi se.


Bloggar från min ajfåån :)

1 kommentar:

  1. Fundera inte för länge, det kan vara för sent till slut. Jobbigt att du har så ont, hoppas du får bot på det snart.

    SvaraRadera