måndag 9 maj 2011

Vilken tur att ja va hungrig..

för annars hade ja aldrig fått i mig maten ja nyss stressa i mig.
Jonas och ja är ju på en "mini semester" eller va man ska kalla de. Bulten är inlämnad på Regional djursjukhuset i STRÖMSHOLM. Vi har åkt runt i evigheter kändes de som o letat nånstans o äta. Vi gick in på ett ställe där dagens lunch va kåldolmar o varmrätterna kosta över 200;- Då tänkte vi bara nae tack. Leta vidare... Vi hitta till slut Hallsta krog och de tänker ja aldrig rekommendera till någon.
Jag tog köttfärspaj o fick en micrad röd sörja med stenhård botten o ja hitta ingen köttfärs i den någonstans. Jonas tog en kebab tallrik o de låg typ fyra små slamsor ovanpå. Ja fråga om ja fick ta sallad o han svara att de får ja på sidan om på tallriken. Men ja ni kan ju tänka er med den pajbiten att salladen fick man ju leta efter ungefär.
Ja som ni förstår så är vi VÄLDIGT besvika eftersom de va ju verkligen svindyrt för de lilla vi fick. Så nu får vi leta vidare efter ett nytt ställe för vi ska ju inte åka hem fören onsdag.



Ja just de en till grej.. Glasen rymmer knappt två deciliter o ni ser ju va de kosta.. Uussch!! ;D
- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. okej det matstället ska jag undvika tror jag!
    hatar restauranger med sån klass :O

    SvaraRadera