onsdag 18 maj 2011

Dåligt samvete

Usch, ja har dåligt samvete för ja inte skrivit färdigt 30bekännelser.
De va svårare än man trodde :s

Sen har ja dåligt samvete för ja lämnar min älskade bult skrikandes hemma. Han sitter på pallen o tittar ut genom fönstret o skriker som en tok. Folk måste tro att han blir torterad eller nåt :s Snart blir de o ha med honom på jobbet o då får vi börja promenera till o från jobbet istället. Funny funny!!

Idag är en sån där dag ja längtar efter saker. Ja längtar efter ledigt, sommarkläder, sol och ja en massa annat. Idag är de ju jätte fint så är ju härligt men som vanligt tänkte ja inte riktigt.
Jag gick alldeles för lättklätt på Morgonpromenaden så då klädde ja mig lite varmare men denna puckade blondin tänkte inte på att de blir väldigt varmt på jobbet. MEN ja ska tänka positivt :D
Folk ser mig som en negativ människa tror ja men dom fattar inte att man inte ska ta allt på allvar o JA SKÄMTAR!! men men :)
Punkt o slut!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Alltså käraste Angelica. Du dödar mig. Jag vek mig av skratt när jag såg din kommentar. "Slänga upp dom som en scarf" HAHAHAHAHAHAHA <3 kärlek alltså!

    SvaraRadera