fredag 8 april 2011

Friday

Jahoop idag är de fredag. Känns skönt att veckan snart är slut o ja kan få sova ut lite. De verkar bli riktigt fint väder idag så då blir de kanske mycke besökare i butiken framåt eftermiddagen. Trevligt trevligt :) Igår lyckades ja plocka ihop en liten påse som fick följa med mig hem. Men nu är de lite presenter inköpta o de känns skönt. Men ja måste bestämma mig för att inte handla mer. De blir ju så lätt och speciellt nu när vi äntligen har en kortcentral. Köpte även årets första glass igår. De va ju så härligt vår väder o så fick ja syn på nya daim glassen med päron. Kunde ju inte låta bli så klart.



Imorgon kväll blir de grillning med lite vänner och söndag åker jag med alla tanterna i familjen till byn ja spendera mina första år. Tro inte man kan kalla de by ens. Vi ska på ett Alovera party, ja brukar inte följa med på ljusparty,sminkparty o allt sånt. Det spelar ingen roll om de inte är några köp krav så känns de alltid som de ändå, värden blir ju alltid trevligare ju mer folk handlar. När dom märker att "oj, va trevligt dom handlar nu får ja ju massa grejer." Självklart vill de ju prata mer med dom som inte handlat.
Nehe nu måste ja börja göra mig iordning för jobb.
Have a nice friday!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar