söndag 13 mars 2011

Suck och stonk!!

Så har de ungefär låtit idag. Två byråar blev sålda så de va skönt. En ny byrå och ett klädskåp har vi kämpat med och de är märken lite här o där. "De måste varit från början" säger han som är såå försiktig när han släpar grejerna på ett skitigt släp med sten. Men karlarna gör ju ALDRIG fel o gör dom de så går de ju inte o att erkänna ändå.
O de är sant!
De är med sorg som ja ska lämna lite väskor åt ödet.

Dessa har ja lämnat bakom mig :(




Dessa tänker ja inte göra mig av med! NEVER!!




Alla är inte med på bild tyvärr. Jag har lite större "resväskor" också. Så om ingen hängt med så långt så älskar jag väskor!!
Jag går igenom o slänger nån nån gång ibland men de är VÄÄLDIGT sällan.

Idag har min älskling haft två anfall. Han hade även ett i fredags när syster va hundvakt. Det längsta han haft. Han har sex anfall sen alla hjärtansdag. Inte bra alls. Vi har ju bytt vetrinär nu så ja hoppas det blir bättre. Vi går tillbaka till den vetrinärs kliniken vi hade från första början. Blir ledsen när min bebis lider så klart. Det gör ont o lämna honom ensam o inte veta om han får ett anfall. Älskar honom mer än allt annat på denna jord!
Fjantigt men så är de!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar