lördag 5 mars 2011

Inte roligt längre..

Idag har ja jobbat o de va ett mirakel att ja höll mig vaken. Har inte sovit många minuter i natt inte. De har varit väldigt oroliga eller den ena taxen iallafall och pinkat på min hall möbel. Även på min matta och på en påse, han har stått o ryckt i mina mattor och gnisslat. När de va frid o fröjd på dom så kunde ja inte sova ändå. De skulle va ganska närgångna vilket ja inte är van vid. Våran käre bulten har ju självklart visat tänderna när de kommit honom för nära. Han skulle självklart dela kudde med mig på ena sidan och en tax tryckt mot mitt bakhuvud.
Och den tredje skulle självklart ha mina ben som kudde då eftersom han inte fanns plats på min. Bulten är ju envis alltså men dom här är envisa på riktigt.
Så ja inte mycket sömn för mig men ja vet en som legat o snarkat som en gris o han ligger även nu tillsammans med odjuren o sover. Orättvist!!

Imorn väntar också jobb men ser inte alls fram emot de. Kändes som ja friskanmält mig lite för tidigt idag. Har en vikarie förbered så ja kanske blir hemma imorn. Efter att man kommit ut i de underbara vår vädret så har ja blivit väldigt städ sugen. Hmm, inte riktigt frisk va? ;p Hoppas våren fortsätter bara.. :D

Tittar på Harry Potter o längtar till sängen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar