fredag 4 mars 2011

Här med förklarar...

jag mig frisk.. Så frisk ja kan bli iallafall. Jag fick krupp här igår och tände massa partylite ljus överrallt. De luktade kanske inte så gott med alla blandningar men de strunta ja i. Idag åkte vi o köpte nya täcken och så har vi bäddat med allt helt nytt. Även kuddarna.



Kanske inte kommer bli så jätte skönt eftersom de kan va ganska hårda men de struntar ja i. Ja vill inte ta i nåt här hemma för ja bara känner hur de börjar krypa i händerna på mig. Usch!! Baciller!

Ikväll åker svärföräldrar iväg över helgen så vi ska ta hand om deras taxametrar. Vi har bunkrat upp med tuggben och hoppas dom ska trivas. De kommer ja göra iallafall. Dom är ju så himla söta. Dock skit jobbiga o gå med för de vill gärna dra o gå fort.
Jag vill njuta av naturen o behålla armarna ;p.

Jobb helg väntar och ja ska försöka skriva en bekännelse också. Bloggen har stannat upp en vecka nu eftersom ja jobba massa o sen vart ja sjuker.
Men de ska bli bättring.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar