tisdag 15 mars 2011

Grattis Angelica! Tack och Godnatt!

Ska sova nu, imorn blir de små plock hemma innan ja åker till mamma o träffar släkten. Vi är ju inte så många. De va ju tänkt att vara här men av flera anledningar så blir de bättre o träffas där.
Har alltid haft de jobbigt med födelsedagar osv. Ja får ångest över de varje gång. Samma sak med julfirande o middagar. Oavsett om de är min familj eller eller släkt träff. Jag har inte känt de besvärligt fören idag. Helst skulle jag skippa de egentligen men sen vill ja ju träffa min älskade systerson t.ex.
Sist smitta han mig med magsjuka så vi får hoppas att han håller bacillerna för sig själv denna gången.
Men men nu är de dags att sova.
Trööött!! Godnatt!!

(grattis till mig eftersom de är min födelsedag idag)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar