onsdag 9 mars 2011

ARG!!

Just nu är ja bara så arg på att man ska vara ensam om o tänka på ALLT!! Ja känner mig ensam om o tänka framåt. (tjejgrej) De gör mig tokig ibland. Idag är en sådan dag. Jag har grejat med att försöka få i stort sätt alla våra möbler sålda eftersom vi ska köpa nytt. Jag är värdelös på sånt men min andra hälft är bra på köp o sälj sånt. Dock verkar han inte vilja lägga någon energi på de alls för de är ju ingen bil.
Om ja ska ringa nån o de frågar om vägbeskrivning så kommer ja ju leda dom till Kina eller nåt ;p
Gaaaahhh blir de av allt!!
Jag hatar att gå ensam med bulten på kvällen. De är ju ett lugnt ställe vi bor på men ja har ju bott så många år innan där man absolut inte ska gå ensam på kvällen så ja är fasen rädd o gå ensam. Detta är den största tvisten här hemma. Jonas skrattar åt mig när ja blir förbannad för han tvingar mig o gå ensam(på kvällen) o ja brukar säga nåt typ att de är sista gången vi ses då kanske.

Idag annars har ja varit hos frissan o gjort de vanliga. Klippa o slingor. Som vanligt blir ja ganska nöjd men om ett par dagar är ja jätte nöjd.
Ja har blivit bombad med mail om våra möbler men än så länge har ingen hämtat någon möbel.
Men de verkar som de mesta kommer vi bli av med så de är ju skönt. Nu hänger ögonlocken o ja ska snart sova tror ja.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar