onsdag 16 februari 2011

Work outs

Jag ville länge börja gymma men ingen hängde på.. För feg o börja själv så klart.
En vän började så jag och gubben hängde på. Som vanligt massa sjukdomar och dumma ursäkter.
En vän börjar med en diet och vi hänger på. Vi börjar tröttna och Julen kommer. 
Nästan tillbaka på ruta 1 igen.
Börjar gymma igen och de är skit kul, vi är där varje dag. Sjukdomar igen och jag gjorde mig illa i handleden.
Tantröd återkommer efter några år och nu är jag verkligen på ruta 1 igen. Jag har ingen motivation och äter alldeles för lite. För mycket skräp mat och då menar jag inte pizza och sånt utan annat skräp. 
Jag har ett nytt beroende som består av Proviva Nypon och Mango. 
Jag behöver en rejäl dos asskicking!! 
Jag och syster köpte Zumba för jätte länge sen för ja älskar ju dans men pga en elak tant som bor under oss så vågar jag inte studsa runt här uppe.
Imorn har jag bokat mig på Zumba på gymmet iallafall och ja tror/hoppas de kommer bli skit kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar