torsdag 17 februari 2011

Dag 1 "Vem är jag?"

Hmm vem kan lätt svara på den här frågan då.. En alldeles för bekymrad tjej som snart fyller 24.
Jag bor i en mysig liten by med pojkvän och hund. Jag är en oftast glad prick men har lika ofta dåliga dagar. (Men vem har inte det)
Jag har gått Hotell och Restaurang utbildning och Familje-Behandlingspedagog så jag borde kunna laga mat och peppa/stötta andra till att må bra. Jag gör alltid så gott jag kan men när de går dåligt så ger ja tyvärr oftast upp. (Pga kort stubin och alldeles för stora krav på mig själv) Det finns nåt ord ja söker som passar in exakt på mig men jag glömmer alltid bort vad ja ska säga så . . . jag vet inte.. Suck! 
Precis när ja är uppe i en mening så försvinner allt jämt..Väldigt snurrig och de stör många.
Alltså jävligt bra minne men för helvete för kort!
Jag jobbar för tillfället som vårdare och trivs skapligt bra med de.
Har väldigt mycket drömmar som ja hoppas kunna genomföra nån gång i livet.
Bland annat att se ut som tjejen högst upp på bilden(igen), och förhoppningsvis tunnare än så.
Jag har väl en lite trasslig bakgrund som tyvärr förföljer mig och jag har inte så bra relation till min familj som jag borde eftersom för mig så är familj väldigt viktigt. Men jag har en underbar pojkvän som lyssnar och tröstar mig så gått han kan. Om man skulle fråga mina närmaste vem ja va så skulle nog några säga
"flumig" eller "spralig".
Detta är för svårt så ja ger mig där tror ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar