tisdag 14 december 2010

Tio timmar

En jobb natt är tio timmar. Ibland har man mycke o göra o ibland blir man väldigt rastlös. I natt har ja inte haft hjärnan med mig känns de som. Ja har typ suttit o tänkt vad ja har framför mig o märkt efter nån halv minut att ja bara sitter o stirrar o måste tänka om från början. Haha, låter säkert jätte konstigt. Ja skriver alltid upp vad ja ska göra och nästan lite iordning. Ja vill ju inte glömma nåt. Men de här timmarna kan gå väääldigt långsamt ibland. Ja har aldrig jobbat tre nätter på raken o de känns. Ja mår bättre den här natten men ja känner mig lite som en gelé gubbe.

Jonas o ja prata julklappar till varandra härom dagen och de känns hopplöst. Vi håller på o sparar så mycke vi kan så ska han få vad han önskar sig när han fyller 30 i maj. Men nu i jul vet ja inte vad ja ska hitta på.
Ja vet inte heller vad ja ska önska mig som man faktiskt kan få för de mesta ja vill ha är ju svindyrt. Önskar mig pengar av föräldrarna som vanligt så vi kan köpa en dammsugare men de är ju ganska tråkigt och mamma vill aldrig ge pengar så henne får ja massa annat istället av. De är ju inte så stort med julklappar längre. Men för mamma ska de alltid va maaassor. Vill hellre ha presentkort o pengar men men. Snart är man så gammal så man köper lite lotter o en julblomma istället till varandra.

Började skriva inlägget imorse o nu fortsätter jag.

Den här dagen har inte varit kul kan ja lova. Ja vakna vid ett o hade sån spräng huvudverk så ja tänkte ligga o vila lite till för inget annat hjälper på mig men då vakna ja halv fyra :s.
Usch då! Värken va värre o ja mådde illa till o med men först nu börjar de släppa. Jobbigt när de blir så där. Alltid samma visa när ja gått sista natten. Tror ja spänner mig o slappnar inte av fören nätterna är färdiga eller nåt.

Idag har ja tänkt mycke på min systerson. Ja saknar de lilla odjuret massor faktiskt. Hoppas vi kan ses i helgen om ja inte får jobb för de går ju tyvärr alltid före. :(

Tror ja kommer ha jätte svårt o sova inatt o kommer va uppe alldeles för länge gissar ja på.
Imorn har ja massa hushållsplaner så ja hoppas ja vaknar utan värk. Då kanske man kan pallra sig till gymmet också. Vore ju inte helt fel.
Hejsvejs




LOVE THIS LITTLE DUDE!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar