söndag 12 december 2010

Nattbloggning

:D ja sitter på jobbet, tar en paus just nu o dricker lite te. Vanligtvis är de väl inte så mycket o göra helg nätterna men ja har hållt mig sysselsatt i stort sett hela tiden. De gillar jag, de är mycket roligare nu när man kommit in i natt arbetet mer o ja gör lite grejer som dagen egentligen ska göra men dom har säkert annat dom kan sysselsätta sig med. De är en ganska lugn natt o då måste ja hitta på saker annars blir de jobbigt o hålla sig vaken.

Dom har en jätte fin gran här och ja hade faktiskt tänkt o strunta i min julgran i år men ja tror ja ångrat mig nu. Hihi.. Den är ju så simpel men såå vacker så ja måste nu skaffa mig en grön gran i år. Ja har ju alltid haft en stor svart gran fullproppad med massa pynt och den är jätte fin. MEN ja vill nog kanske ha lite mer traditionellt i år och ja lovade Jonas förra året om en riktig gran så han får väl kanske skaffa en i år då :p. Vi får se :/.

Så här ser granen på jobbet ut iallafall.



Bilden blev väl kanske inte super bra men men..

Vi va inne häromdagen och köpte en ny leksak som varit så efterlängtad. Spännande va?
Hihi, ja ska avslöja vad de är....senare idag :p om ja kommer ihåg. Nu är te pausen slut o dags o arbeta igen :) snart får ja gå hem o sova.. Jippi..


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar