onsdag 8 december 2010

Fasen alltså..

Igår skulle ja lägga in musik på min älskade telefon o ja är väl inte så teknisk av mig direkt så ja tömde telefon på ALLA AppS ja hade. Som tur är så behöver ja inte betala för dom igen. Vilken tur! :) Men ja hade gråten på väg då.

Inatt har ja mått dåligt igen. Denna natt mådde ja illa så ja sov på soffan för o slippa gå så långt. Ville nästan bädda i badrummet. Där är ju de ända riktigt fungerande elementet.

Ja blir så trött på mig själv att ja aldrig kan lära mig att sluta bry mig om vad alla andra tycker o tänker hela tiden. De är nog ett av mina största problem att ja tar åt mig för mycket alltså. Usch!!
Jonas säger att de är bara att skaka av sig o strunta i. MEN DE ÄR INTE SÅ LÄTT!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar