torsdag 9 december 2010




Är de inte vackert?! Ne inte riktigt min typ kanske. Följde med Jonas till massören idag. Sitter i de lilla väntrummet o stirrar på traven med tidningar.
Ja har faktiskt alltid haft en dröm om o va muskulös men inte riktigt så stora muskler kanske. Jag är ju klenast i stan, haha men ja vill o ja ska nångång se till o få en sån där muskulös kropp som ja önskat mig. ^^
VILL O SKA!! Men först ska man väl ta hand o
övervikten o bli nöjd med sig själv innan ja startar min kariärr i bodybuilding. Hehe!! Vi får väl se..

Idag mår ja bättre än så länge iallafall. Igår kväll ville ja ju krypa ihop som en korv men ja hoppas de är över. Jonas är ju ledig två dagar nu o han har sagt att ja måste åka till läkarn om de fortsätter o dom som känner mig vet ju att ja gör allt för o slippa sjukhus osv. Usch ja! Fobi fobi fobi!!
Värre med tandläkarn då vill ja gråta av bara tanken.

Ne nu ska ja bläddra tidningar o drömma mig bort :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar