tisdag 2 november 2010

Klarat

Igår klara jag av något ja inte trodde ja skulle klara av. Jag va med på ett box och ett afro pass. Det va jobbigt väldigt svårt men skit kul ändå. Jag har ju noll ordning på fötterna alltså när dom bytte håll så ville kroppen fortfarande åt andra hållet. Men de va kul. Börja dom med vänster foten så gjorde ja med höger. På boxen va ja fasen rädd för några väldigt hårdhänta damer och herrar. Trodde de skulle vara massa herrar men de va de inte men dom va läskiga allihop.
De ska bli kul o se om man klarar de bättre nästa gång. Idag blir de lungt på träningsfronten men imorn blir de bodyvive och core. Ska bli kul hoppas ja. Ja fnittrar och gör bort mig. Ibland säger ja saker lite högt utan o tänka mig för men de är ju hög musik så
ingen hör. Hihi.. De är kul :) måste bestämma om de är värt pengarna och är ja tillräckligt taggad. Thats the big question! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar