tisdag 16 november 2010

Kan inte hjälpa de

Jag kan inte hjälpa hur ja känner. Hur hela min kropp bara reagerar när de händer saker. Ja skulle vilja vifta med armarna och springa min väg. Du går mig på nerverna och ja vill bara smälla till dig liksom. Orkar bara inte ibland och de blir inte bättre när ni gör saker så ja känner mig som en jävla idiot. Puckad, outcast, bara lite så där smått störd eller nåt. Så känns de och ja blir helt slut som människa och vill bara ta avstånd från allt och alla. Bestämmer mig några ggr i veckan att nu skiter ja i allt o så blir de ju aldrig.

Jag brukar inte skriva av mig här för att ja vill inte ha en massa frågor och när ja har dåliga dagar eller vad man ska kalla de så skriver man de inte här. Ja väljer nu o skriva de här idag. Inte för att få uppmärksamhet heller eller massa frågor för ja kommer inte vilja prata om de. Bara tala om att bara för att man ler o ser glad ut så kanske man inte känner så inombords.




1 kommentar: