lördag 30 oktober 2010

Work Work..

Jag har världens dilemma just nu när de gäller jobb, usch.. Kan inte riktigt förklara de här men ja gnäller lite bara.

Jag och Jenny har fixat en prov vecka på gymmet. Vi va där idag men de känns inte så jätte taggat faktisk vi får se hur de blir.

Idag blir de staden som gäller, ska in till ida och snacka strunt några timmar. Kanske inte blir som de va tänkt för ja mår inge vidare idag men ja får väl skylla mig själv antar jag men ska bli super skönt o komma iväg lite de behöver ja verkligen..

Imorgon blir de gymmet igen och sen tror ja vi ska åka ut på torpet i hälsa på. Skönt o komma ut på landet lite och de är alltid mysigt där ute men inget är bestämt än.
Vi får se.. Over and out!


Titta vilken fin pumpa jag gjort, den har två ansikten :D



Men herrå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar